sobota, 12 marca 2011

Buraczki zasmażane

A co idealnie pasuje do pulpecików w sosie, oczywiście buraczki zasmażane. Tylko trzeba umieć je zrobić. Buraczki zawsze mnie pokonały, nigdy nie smakowały tak jak powinny. Ale postanowiłam, że tym razem to ja wygram i w końcu zjemy na obiad tak uwielbiane przez nas buraczki. Stałam nad patelnią, odmierzając po pół łyżeczki każdej przyprawy, żeby tylko uzyskać ten smak. 
Było warto :)  


Buraczki zasmażane

Składniki:
  • 0,5 kg ugotowanych i startych buraków (ja kupuje już gotowe)
  • 1 mała cebula drobno pokrojona
  • 2 łyżki masła
  • 1 łyżka mąki
  • 1/2 łyżeczki soli
  • 1 1/2 łyżeczki cukru
  • 2 łyżeczki octu
Cebule smażymy na 2 łyżkach masła, aż się zeszkli, dodajemy mąkę i mieszamy do całkowitego połączenia składników, tworząc zasmażkę. Dodajemy buraki i smażymy na małym ogniu, aż zmiękną ok. 30 minut, doprawiamy solą, cukrem i octem.

Smacznego :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz